Rýchlovka (?): Gaz-67B Tamiya 1/48 - prach a odreniny

Ďalší krok v patine boli odreniny - najprv svetlá šedá na hranách a plochách, väčšinou doplnená tmavou hnedošedou. Na prvý pokus sa mi zdalo, že odrenín je málo a nie sú vidieť, tak som trošku pridal a teraz sa mi zdá, že ich je zase priveľa...
Mierne som zaprášil povrch nariedenou tmavšou zemitou na spodných častiach plôch a na podvozku a svetlejšou zemitou na horných častiach plôch. Pridal som "stopy po daždi" ako svetlé pruhy na zvislých plochách (boky) a fľaky na vodorovných (kapota, interiér). Ako vedľajší efekt som dosiahol, že odreniny nie sú tak výrazné.




Detaily - sedadlá sú stále jednofarebné svetlošedé, ako ďalší krok tam pridám nejaké tieňovanie, rovnako ako na stočené plachtové "dvere". Pomaly sa ale blížim do finále, ešte trochu blata na podvozku a kolesách a bude hotovo...

Komentáre

Matej "KaVečko" Paluda napísal(a)…
Moc pekné :) Musím tú moduláciu vyskúšať už aj ja na niečom. Teším sa až to bude hotové. Držím palce, aby si to čo najskôr dotiahol do finále.
Vrabec napísal(a)…
jj je to hodne dobre .. mne sa modulacia celkom pozdava ... skusal som aj ja na KVcku ale mam to o dost miernejsie ... mal som pritvrdit ... takto sa mi to paci viac