Rýchlovka: Gaz-67B Tamiya 1/48 - prvé kroky

Model je zhruba postavený, počas stavby som mal jediný problém a to stopy po vyhadzovačoch v intieréri (boky a podlaha). Druhá vec - nepáčil sa mi zjednodušený, iba reliéfom naznačený prístrojový panel (aj v skutočnosti iba 3 budíky), navyše bez dekálov. Chcel som ho upraviť, ale nakoniec som vyrobil asi to isté čo bolo v stavebnici (škoda strateného času), takže už len záleží ako dobre ho namaľujem. Ďalší krok, ktorý som urobil navyše, bolo doplnenie rôznych drobností na povrchu, ako sú zámky krytov, nity, oká a novú lopatu. Všetkými týmito blbostičkami sa mi stavba natiahla z pôvodne očakávaných dvoch večerov na celý týždeň. Takže ten AMS ešte stále nejako dobre nezvládam...

Tu sú fotky, v akom stave bol včera večer:



Je trošku od pilín, ale v princípe to vyzerá tak, že som pripravený na striekanie.

Komentáre