Rýchlovka: Gaz-67B Tamiya 1/48 - colour modulation

Gaza som ešte mierne upravil a doplnil pred nástrekom Surfacerom, zmenil som najmä zámky motorového krytu, urobil som ich v staršom štýle.
Podľa niekoľkých popisov Wilderovho postupu povrchovej úpravy som chcel vyskúšať "Colour modulation". Preto, nadupaný teóriou, som sa v sobotu pustil do striekania. Tu je výsledok niekoľkých hodín hrania sa s pištoľou:



Nejak som nebol spokojný s výsledkom, počas striekania som svoj postup "nekonzultoval" s literatúrou a výsledok sa podľa mňa minul logike. Preto som si v nedeľu naštudoval ďalšie rady a skúsil som to všetko ešte raz.
Do starej liekovky som si pripravil 5 rôznych odtieňov zelenej (všetko mix Lifecolor od oka)



a začal som striekať všetko nanovo, tentoraz podľa správnej logiky. A takto mi to vyšlo po niekoľkých hodinách neustáleho prestriekavania, maskovania a miešania farieb, aby som dosiahol ten správny kontrast:



Po nástreku som ešte štetcom zvýraznil vystupujúce detaily veľmi svetlou zelenou (Vallejo mix).
Výsledok vyzerá srandovne, rôzne odtiene samozrejme nemajú nič spoločné s tou pravou ruskou zelenou, ale to by sa malo upraviť následnými filtrami.
Držte mi palce, nech mi z toho nakoniec vyjde niečo, čo sa bude podobať na ruský gazík.

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
betalna praca, drzim palce k finanlnej podobe