Talbot Lago a lesklý povrch 2

Pomaly som sa pohol ďalej na Talbote Lago. V snahe o super lesklý povrch som teda nastriekal ďalšie dve vrstvy farby. Po riadnom vyschnutí som farbu preleštil najprv Silichromom, potom leštiacou pastou od Tamiye. Treba veľmi jemne, pretože farba sa dá veľmi ľahko prebrúsiť až na plast, najmä na výstupkoch.
Povrch teraz vyzerá celkom lesklo, ale evidentne to stále nie je ono - uvedomujem si, že prvý krok, t.j. príprava povrchu ešte pred striekaním farbou je kľúčová. Keď nie je povrch dokonalo hladký a bez kazov, tak to leštením nastriekanej fabry už nijak nevylepším. Takže som zase o niečo múdrejší.
Ale povedal som si "Nevadí, ideme ďalej". Takže som dal dekály, na ne MarkSofter a štetcom som prebehol špáry dosť nariedenou farbou Vallejo 855 (Black Glaze). 3D farbou na textil som vyrobil chýbajúce nity a striebornou Revell 90 som ich všetky natrel štetcom.

Lago je teda pripravené na nástrek lesklým PUR lakom. Uvidíme, čo ma čaká ďalej...

Komentáre