Talbot Lago a pokus o lesklý povrch

Nejaký ten čas bol tento rozostavaný model odložený v poličke, pretože som sa venoval iným stavbám. Pred nedávnom som si naň spomenul, opätovne ma chytila myšlienka lesklého povrchu, tak som model vytiahol, oprášil a skúsil na ňom trochu popracovať.
Pred pár dňami teda dostal nástrek niekoľkými vrstvami nariedenej lesklej syntetickej Revellky 50, k tomu občasné prebrúsenie a toto je medzivýsledok.

V striekaní ešte budem pokračovať, uvažujem dať aspoň ďalšie dve tenké vrstvy farby na zľahka prebrúsený a vyleštený povrch, hádam sa mi výsledný lesk bude konečne páčiť...

Komentáre

Vrabec napísal(a)…
Hm takze uz len wash, chipping, a niake to blato ... : P .... :)))

To je celkom zrudna modra farbicka .. hm niaka azurova alebo tak nieco ? Som cakal ze to bude tmavsie ... ale som zvadavy az to bude hotove ... a este by to chcelo drybrush : ))))))
Roman Pieron napísal(a)…
Veru, taka cukrikova farba... Juan Manuel Fangio jazdil na aute v takejto hroznej farbe... http://www.jmfangio.org/talbotlago.htm

Pohoda, na povrchu stale pracujem, mozno este pridu nejake tie prekvapka, uvidime!
Matej "KaVečko" Paluda napísal(a)…
Pekný nástrek, tá modrá tomu práveže pristane. Teším sa na pokračovanie :)