Návšteva Tamiye v ich vlastnom hniezde

Kto uhádne odkiaľ sú tieto fotky ?



Neodolal som, keď už som bol tak blízko a skočil som sa pozrieť do sídla spoločnosti Tamiya... je to niečo viac ako hodinka cesty shinkanzenom z Tokia do Shizuoky plus nejaké to motanie sa po meste autobusom.

Tu je zopár ďalších fotiek z vnútra:

History Hall - modely zo začiatkov Tamiye a historických krabičiek, vrátane nejakých drevených predlôh a viacero excelentne postavených modelov svetových modelárov (Verlinden, Jimenez,...)


Modely závodných aut a motocyklov všetkých druhov


Tamiya sa skutočne veľa venuje pretekaniu, modelárskemu aj skutočnému


Lisovací stroj - z takejto vecičky vypadávajú naše modely 8-))


Vo vnútri majú ešte svoju predajňu, ale je maličká, zameraná skôr na závodné autá a aj ceny sú o niečo vyššie ako v iných obchodoch.
Návšteva Tamiye v Shizuoke bol teda pekný výlet v horúcom japonskom počasí, aj keď cestovanie na vlastnú päsť, bez mapy a bez znalosti japončiny bolo celkom dobré dobrodružstvo...

Komentáre

Vrabec napísal(a)…
To sa to tu niekomu machruje : D
Hm pekne chlubitko ... ale to co nas zaujima najviac nenafoti ... no Roman tak co si si pekneho z tej krajiny zapadajuceho slnka privez ???
Roman Pieron napísal(a)…
No jasne, zivotna prilezitost vidiet "uja Tamiyu", to som si nemohol nechat ujst...
Zajtra donesiem nejake krabice s modelmi, dotrepal som ich domov osem a k tomu kopu drobnosti, tak to budem nejak postupne davkovat. DVD s fotkami este stale spracovavam, ale aj tak - nic modelarske tam nie je okrem tejto Tamiye 8-)))
A aby som nezabudol - dobra praca v Brne!