Dovolenka v Japonsku - príprava

Čas odchodu na dovolenku do Japonska sa rýchlo blíži, takže nezaháľam a zisťujem, ako môže modelár ako ja dobre nakúpiť v Tokiu. Čo vlastne môže Tokio ponúknuť ? Predpokladám, že chaos ľudských tiel, náročnú orientáciu v meste a turistickú posunkovú reč pri neanglicky hovoriacich Japoncoch...
Teraz vážne - zisťujem, že Japonci sú o dosť iní, majú záľubu najmä v komixoch, animovaných filmoch a sci-fi vecičkách, čo priamo ovplyvňuje aj ponuku v modelárskych obchodoch. Priebežne teda klikám po japonských OnLine obchodoch a divím sa, čo to tí Japonci stavajú. Však posúďte sami (všetko zdroj HobbyLinkJapan):

Nejakí šialení roboti - Crest, Spacedog, Uchikoma, myslím že podľa hry na PS2


Typické sci-fi, už trochu klasickejšie:


No a moja chuťovka - Akuyaku (Bad Guy), Tasca 1/72 - model urobený podľa nejakého komixu kultového japonského autora:


No nie sú tie modely chutné ? Mne sa čoraz viac páčia, navyše stavebné postupy mi pripadajú dosť podobné klasickej bojovej technike... ja viem, je to poriadna úchylka, ale hovorím si "Rob, z čoho máš radosť" a takéto úlety mám rád... tak prečo nie ? To by bola sila, keby som tak doniesol na naše lokálne súťaže takéto podivnosti 8-)))

Pre kompletnosť - tu sú zoznamy modelárskych obchodov v Tokiu, podľa nich sa skúsim orientovať:
http://geraet040.web.infoseek.co.jp/tokyo_hobby_shops/index.html
http://www.angelfire.com/id/croon/japan/akihabarafigures.html

Takže na záver - hurá do Japonska, hurá na modely, držte mi palce, po návrate podám referát...

Komentáre