Steyr 1500A/01 - začiatok povrchovej úpravy

Už tretiu noc po sebe ponocujem kvôli finalizácii školského časopisu, takže za celý týždeň nemám žiaden nový progres, bohužiaľ. Preto aspoň takto symbolicky pár fotkami dokladujem, čo som cez posledný víkend urobil.

Steyr je po nástreku šedou a vyfarbení detailov štetcom. Zatiaľ mám doma veľmi málo odtieňov farieb Vallejo ModelColor (na štetec), tak som použil Lifecolorky. Ako sa dalo predpokladať, ich krycia schopnosť je mizerná, sedačky tak majú 3 vrstvy zelenej a aj tak to nie je ono. Navyše už sú vidieť ťahy štetcom 8-((


Lesklý lak a dekály (tie mi pripadajú dosť hrubé, MarkSofter pomohol len čiastočne). Ako vidieť, lesklý lak nijak neovplyvnil preshading:


Dúfam, že starosti s časopisom čím skôr skončia, aby som mohol zase pokračovať so Steyrom... kým mám slinu...

Komentáre