AS-90 - hrubá stavba hotová

Po pár dňoch po dokončení interiéru som dokončil aj hrubú stavbu. Mal som predstavu, že húfnicu úplne dokončím na tohtoročný Plastic Session v Poprade (29-30.3.2008), ale rôzne iné nečakané aktivity ma obrali o drahocenný čas, takže smutne konštatujem, že môj naivný plán zlyhal.
Tu je aspoň zopár fotiek, ako vyzeral model pred striekaním:


A pridám aj zopár postrehov zo stavby, aby reč nestála:

- podvozok - nejakým zázrakom sa stalo, že mi na každej strane chýba 1 respektíve 2 články pásov, tak som sa snažil dieru ukryť pod prednými blatníkmi. Voľný priestor som vyplnil kúskami plastiku, ktoré sa najviac podobali na články pásov. Mimochodom, vôbec si nie som vedomý, kde som urobil chybu, podľa mňa sa tam ani chyba nedala urobiť...

- doplnil som kopu drobností na veži, k tomu nejakú batožinu nesenú tak, ako je to vidieť na viacerých fotkách z Iraku. K tomu som vyrobil nové výmetnice dymových granátov, pretože tie v stavebnici boli príliš tenké a nemodelové. Takisto zásobníky nábojov boli v stavebnici odfláknuté, bočné svetlomety som mal problém vybrúsiť z toho, čo Trumpeter vylisoval.

- drôtené doplnky sú rôzne rukoväte, popruhy, ochrana reflektorov ako aj oceľové lano od Karaye (v stavebnici bol kúsok šnúrky... dosť nemodelové...)

- všetky "pružiny" som zamenil za stočený olovený drôt príslušného priemeru.


Medzičasom som sa dostal aj ku striekaniu, akurát ešte nemám fotky. Púštna žltá je na celom povrchu (pokusy s Vallejo mi moc nevyšli, tak som sa vrátil ku Lifecoloru), ale bude musieť byť dosť opotrebovaná. Celkom sa na tu patinu teším, na fotkách to skutočne vyzerá opotrebovane...

No a táto fotka je len pre lepšiu predstavu, v poslednom čase sme boli postavení pred problém, keď si veci neznalá verejnosť predstavovala, že naše modely majú aspoň pol metra 8-))

Komentáre

Matej "KaVečko" Paluda napísal(a)…
Zatiaľ veľmi dobré...sa teším až to bude hotové a uvidím to live