AS-90 - interiér hotový

Asi takto rozpracovaný model samohybnej húfnice AS-90 som zanechal pred viac ako rokom. Nejak mi odišla chuť na jeho dokončenie (uviazol som pri zostavovaní pásového podvozku), takže som medzičasom postavil niekoľko iných modelov. Interiér som vtedy vyrobil z rôzneho plastu a oloveného drôtu. Ako zdroj informácií mi pomohla knižka od WWP a zopár fotiek z Internetu.


Keďže Trumpeter kvalitu dielov stavebnice dosť odflákol, vyrobil som aj nový vrchný rám a poklop priestoru vodiča. Podobných "zbytočných" úprav som nakoniec urobil viac, pretože tá nekvalita dielov (najmä nedoliate hrany dielov alebo naopak celé diely utopené v hrči plastu) platí pre celú stavebnicu !



No a vo februári som model oprášil a pustil sa do jeho dokončenia. Samozrejme, s odstupom času som si uvedomil, že som si interiér dosť zjednodušil, napríklad mnou vyrobená zadná stena vodiča v skutočnosti neexistuje, takisto boky sú len približné. Urobil som však "rýchly test hodnovernosti" - po uzavretí trupu nie je do interiéru takmer vôbec vidieť ! Vážne, teraz mi to tak trochu pripadá ako strata času. V takejto malej mierke je ten interiér fakt malý a podľa môjho skromného nazoru by nejaké to zjednodušenie modelu a jeho autentickosti neuškodilo.
Takže som ho tak narýchlo namaľoval, opatinoval a uzavrel. Mimochodom, skúšal som pri tom akrylové farby Vallejo Model Color (tie na štetec), v porovnaní s Lifecolorkami kryjú úplne super, takže vážne začínam uvažovať kúpiť zopár ďalších odtieňov. Lifecolor je tá hnedá na bokoch interiéru, šmuhy som neodstránil ani dvoma vrstvami. Zvyšok je Vallejo. Na fotkách možno ten rozdiel nie je tak vidieť, ale pri maľovaní som z nich mal veľmi dobrý pocit...



Takže to je zatiaľ všetko, nabudúce niečo o samotnej stavbe.

Komentáre

Matej "KaVečko" Paluda napísal(a)…
Nooo...dobre to vyzerá,sa mi to páči! Teraz už len hor sa na povrchovku.
Roman Pieron napísal(a)…
dik, na povrchovke sa uz pracuje, je to vyzva urobit hodnovernu pustnu patinu...