Faun SLT 50-3 "Elefant" and Sattelhänger - Revell

Tak toto som si nemohol nechať ujsť. Nádherný model, páčia sa mi vozidlá, ktoré sú iné ako ostatné. A tento ťahač je zvláštna obluda, navyše plastiková verzia od Revellu je perfektne urobená.

Nákladná plošina má nosnosť 52 ton, takže sa na ňu nedajú naložiť ťažké tanky Leopard 2A5, iba staršie verzie Leopard 1 a Leopard 2 po verziu A4. (podľa jednej diskusie nemeckí vojaci prepravovali plne naloženého Leoparda 2A4 do Macedónska v rámci misie KFOR - papierovo je príves preťažený, v realite to však funguje). Alebo treba skúsiť iné možnosti - Marder, Biber (fajnové od Revellu), Gepard (haló Revell!) alebo niečo úplne netypické - napríklad T-55 alebo Sturmtigra pri presune v múzeu Munster 8-))

Model má množstvo dielov, niektoré miesta sú možno až zbytočne komplikované.
Na model robí Eduard v súčasnej dobe dva sety - exteriér a blatníky.

Do budúcna ešte dokúpim Dragon Wagon od Academy (už som ho držal v rukách!) a počkám si, kým niekto neurobí sovietský MAZ 537 - to bude zbierka monštier 8-)) Zatiaľ však Faun pekne čaká v zásobníku nepostavených modelov na svoju príležitosť...

Komentáre

Matej "KaVečko" Paluda napísal(a)…
Pekné! Skúsim ti dať chrobáka do hlavy....čo tak ho teraz začať stavať?
P.S.-Leopard 2A6 nie je ťažký tank...kategória ťažký tank už neexistuje, iba MBT ( Main Battle Tank ) a tam spadajú všetky Leopardy :)
Roman Pieron napísal(a)…
Nooo, chrobák do hlavy asi zatiaľ nepôjde, nemám ešte premyslený ten náklad a naštudované kováky, či sa vôbec oplatia kúpiť... naopak mám v hlave nápady na najbližšie stavby a Faun tam zatiaľ nie je...
Dík za info o MBT, nevedel som o tom. Ale aj tak pre upresnenie - "ťažký tank" som myslel ako ťažký kvôli maximálnej nosnosti nákladnej plošiny, nie ako kategóriu ;-)