Talbot - interier

Opel Blitz je hotový, cieľ "rýchla a oddychová stavba za dva týždne" splnený, osobný rekod v počte postavených modelov za rok prekonaný (4 modely)... asi nastal čas na návrat ku rozostavaným modelom.
Napríklad Talbot Lago. Asi v takomto stave (fyzickom aj psychickom) som ho dočasne odložil:

Sedadlo je konečne nastriekané, ale stálo ma veľmi veľa úsilia a nervov dať dole Revellácky ColorStop (ekvivalent Maskolu). Drží na povrchu až príliš silno, na členitejších plochách som ho musel zoškrabávať špáradlom, až som poškrabal nastriekaný hliníkový povrch v miestach, kde sa striekacou pištoľou už asi sotva dostanem.
Silno doporučujem -> vyhodiť z pracovného stola výrobok ColorStop firmy Revell a nájsť nejaký iný. Doteraz som k najlepšej spokojnosti používal Maskol od Humbrolu, ale bohužiaľ momentálne je tažšie k dostaniu. Čítal som niekde aj pozitívne odporúčania na maskol od Valleja, máte niekto nejaké skúsenosti ?
Ďalší bod - snažím sa tmeliť (Gunze - Dilluted Putty, Surfacer 1200), brúsiť a leštiť povrch modelu tak, aby tam nezostali žiadne nerovnosti a ryhy (najmä spoj bokov karosérie) - dúfam, že tak pripravím model na striekanie. Navyše, celé vystupujúce rytie som zbrúsil a preryl, takže som si narobil robotu navyše, keďže sa mi to nie moc vydarilo. No čo už, človek sa stále učí...
Zatiaľ posledný bod na modeli bolo zalepenie motora do karosérie a nástrek hliníkovou farbou (spomínaný interiér, motor, podvozok...). Tu je zopár fotiek na dokumentáciu aktuálneho stavu:

Komentáre