Opel Blitz "T-Stoff Tank Wagen" - Academy 1/72

V poslednom čase som bol dosť rozladený postupom prác na Talbote Lago - to neustále brúsenie a tmelenie bez jasnej vidiny konca... Ani pokračovanie rozrobeného Mosquita ma neuspokojilo - oprava zle vylisovaných bočných okienok zaliatím sekunďákom mi absolútne nevyšla, takže zbieram sily na výrobu okien nových.

Keď však Aťa videla môj smútok a nechuť niečo robiť, prišla s geniálnym nápadom - "postav si niečo oddychové, také čo ti zaberie len pár dní, ako naposledy to ruské autíčko. Vieš... len tak pre radosť".

No veď to je výzva, či nie ? Urobiť model za pár dní, bez zbytočných komplikácií, ako napríklad Ba-6m. Ja osobne som to ako výzvu zobral (tiež sa dám ľahko namotať na každú "somarinu"!!!) a hneď som si aj našiel dobrovoľníka na rýchlostavbu - Opel Blitz "T-Stoff Tank Wagen" od Academy (myslím že z Ground Vehicle Set 3). Samozrejme 1/72. Takže v sobotu poobede som frčal na plné obrátky, hrubá stavba je už za mnou.... a bohužiaľ odvtedy som si čas na modely nenašiel. Ani len na fotenie. Akurát jeden večer na drobné úpravy v priestore čerpadla na palivo, ktorý je na modeli otvorený. Ale odhadujem, že tento víkend na ňom dosť potiahnem, možno už aj striekaciu pištoľ poriadne vytiahnem 8-))))
Fotky zo stavby budú asi až pri najbližšiom update blogu, takže zatiaľ musí postačiť obrázok krabičky:

Komentáre