Adler na Braille Scale Monthly Competition

Včera večer som pokusne pridal Adlera do galérie na Braille Scale Monthly Competition. Fotky som použil pôvodné, nechcelo sa mi ho nanovo fotiť s podložkou alebo aspoň nedoškiabaným papierom, takže uvidíme, či mi porota neokomentuje aj túto časť fotiek. Akurát som si všimol, že povrch modelu je nejaký nečistý, zaprášený, asi najskôr pilinami z pracovného stola. Nabudúce si dám lepší pozor a pred striekaním si očistím stôl... Takže si počkám na komentáre rozhodcov, som na ne veľmi zvedavý.
Zatiaľ som svoju účasť v novembrovom kole "Desert Warfare" nedomyslel, ale vyzerá to na menej než 50%, keďže nič iné ako spomínaného púštneho Horcha nemám. A na január sa plánuje ďalšie špeciálne kolo - "Diorama / vignette". Neviete náhodou niekto, či vignette nemá nejaké presnejšie pravidlá ? Ja viem len toľko, že sa jedná o malé diorámy, väčšinou o kúsok väčšie ako je samotný model... Začínam hľadať inšpiráciu...

Komentáre