Talbot - modifikovany interier

Adler caka na striekanie, takze vcera vecer som zabojoval aj na Talbotovi. Okrem ineho som mu trochu upravil aj interier. Vnutorna spara spoja polovic karoserie vyzera nepekne a po zlepeni je velmi zle pristupna na tmelenie. Chvilu som kukal na fotky cockpitu auta a rozhodol som sa, ze ho mierne poopravim tak, aby nebolo vidiet spominanu sparu a zaroven zaplnim inak dost jednoduchy priestor. Zatial je tam nova podlaha a bocne vystuhy karoserie. Dalej by som chcel pridat aspon hasiaci pristroj.
Fotiek skutocneho stroja nemam vela, takze je dost mozne, ze moje upravy nebudu dostatocne autenticke, ale v pripade tejto stavby mi o to ani moc nejde. Hlavne aby to bolo pekne auto. Aj ked na druhu stranu je pravda, ze sa opat odchylujem od povodnej myslienky postavit si rychlu krabicku... No co uz, s diagnozou Advanced Modeller Syndrome (AMS) este stale neviem uspesne bojovat...
Dnes alebo zajtra by som rad interier dokoncil, takze nasledne dodam aj fotky.

Komentáre