Postavme si auto!

Ano, postavme si auto. Tak nejak znie moja skromna vyzva na ostatnych clenov klubu. Poviete si - cisty blazon... Ako som na to dosiel ?
Studoval som pripravovany zoznam modelov na vystavu v Cadci a bohuzial v kategorii auta mame len dva modely. Zhodou nahod sa mi ozval Bedo, ze chce postavit kamaratovi veterana. A Vlado slubil, ze dokonci Mercedesa namiesto Porsche. Mne dokonca zostal po synovcovi nedokonceny model Peugeot 206 WRC. No nie je to nahoda, zrazu tolko aut pohromade ??
Takze suma sumarum - mame dve hotove auta, Vlado dokonci Mercedesa, Bedo postavi a hadam aj vystavi veterana a ja skusim dokoncit piaty kus, spominane WRC... no nebola by to parada mat na vystave v Cadci celu jednu policku zaplnenu autami ? A navyse kazde ine - Mercedes, Subaru, veteran, rallye... Akurat mame jeden problem - je to stale malo. Lietadiel mame dost, techniky mame dost, ale aut (a figuriek) je malo. Takze mam napad - postavme si kazdy aspon jedno auto do Cadce! Viac modelov, plnsia policka.
Aby som iba nekecal, sam idem v tejto sialenosti prikladom a po debate s Bedom som kupil zopar modelov - veterana do serie ku Bedovmu a dalsie dva zavodne stroje z 50-tych rokov. No nekup to, ked je to za facku (145,- Sk za kus v HT modeli, vsetko Smer).

Rolls Royce "Silver Ghost" 1911

Talbot Lago Grand Prix 1949

Alfa Romeo "Alfetta" 1950

Ked nad tym tak triezvo uvazujem, do Cadce by som mohol stihnut minimalne jeden z nich, napr. Talbot Lago (to je to modre auto).
Mozno si hovorite trufalost, ale preco nie ? Nech je sranda, nech je zivo, nech staviame. Nech sa nebavime stale iba na svojom vlastnom piesocku - podme urobit timovu stavbu!! O nic nejde, treba len par dni na stavbu a mame vylepsenu prezentaciu na vystave. Tak ci tak neuvazujem ziadne sperkovanie stavby, boli by to viac-menej ciste krabicky.
Pridajte sa k nam a postavme si auta!!! Kto sa hlasi ??

Komentáre