Peugeot 206 WRC na odpis

Ach jaj, vcera som musel smutne skonstatovat, ze synovcov Peugeot 206 WRC asi nedokoncim.

Smutne, mal som s nim velke plany (vid prispevok zo vcerajska).
Chcel som odstrániť pôvodné maskovanie skiel (sklo bolo nalepené na karosériu ešte pred striekaním) a s hrôzou som zistil, že nastriekaný Surfacer prešiel až na sklo. Pokusal som sa ho nejak jemne odstranit, mysliac si, ze je to len rok stary Maskol, ale nesiel dole, betar jeden. Ked som pouzil nasilie, sklo som poskrabal. A mam po ptakach.
Takze to bud vyzera na:
- komplet vymenu skiel (vytiahnut z acetatu.... kto to bude do karoserie napasovavat ?)
- ich prebrusenie a nasledne vylestenie (uuuffff, sado-maso....)
- odlozenie modelu do vrakoviska (ach ta pohodlnost....).

Premyslime, uvidime, ale v ramci zrychlenia stavieb najskor uvazujem model zahodit, dokoncit rozrobeneho Adlera a na Cadcu postavit auto nove.

Komentáre