Adler s kamuflazou

Dnes vecer som stravil nad Adlerom (Kfz.13 Adler - RPM). Chcel som s nim opat pohnut, tak som doplnil zopar chybajucich drobnosti a nastriekal cely model Surfacerom 1200. Samozrejme, ze tmeleny spoj ma trupe nebol dobre prebruseny, tak som musel s hromzenim dodatocne povrch zarovnavat. Ale aspon som sa presvedcil, ze Surfacer sa oplati. Ako by som potom brusil vrchnu Lifecolorku ?
Nasledne na to som nastriekal tmavo sedu Lifecolor UA030 + kolesa ciernou. Vtedy som si vsimol, ze mi pistol nestrieka nejak moc dobre, je to aj vidiet na fotkach (kolesa budem musiet opravit...).
Dalsi krok boli polia hnedou. Skusal som nastiekat povodne uvazovanuLifecolor UA083, ale po chvilke striekania sa mi zdala prilis cervena, tak som do nej primiesal dalsie dva hnede odtiene. No a vtedy to prislo - od ruky sa mi nedarilo pekne striekat plochy, furt mi pistol prskala. Takze som ju rozobral a co nevidim - hrot ihly bol ohnuty. Skusil som teda ihlu na lapovaciom kamienku jemne prebrusit a nanovo som skusil striekat. Tentoraz to uz slo lepsie, vsetky hnede flaky som nastriekal volne od ruky, ale casto som musel cistit ihlu, pretoze farba prilis rychlo zasychala na spicke. Nabuduce skusim Vallejo farbu, vraj tak rychlo nezasycha...
No a tu je vysledok - zakladna kamuflaz Adlera je hotova...

Kfz.13 Adler - RPM 1/72Kfz.13 Adler - RPM 1/72Kfz.13 Adler - RPM 1/72Kfz.13 Adler - RPM 1/72

Komentáre