Adler pripraveny na striekanie

Bilancia za posledne dva tyzdne - podlaha v spalni prebrusena a nalakovana, izba namalovana, novy nabytok nastahovany a skrine zmontovane, veci nanovo poukladane. A k tomu jedna drobnost - stavba Adlera je hotova, je pripraveny na striekanie. Tu je zopar obrazkov, ako teraz vyzera:
Kfz.13 Adler - RPM 1/72Kfz.13 Adler - RPM 1/72Kfz.13 Adler - RPM 1/72
A tu je zopar pohladov do interieru, ktory som trosku vylepsil, pretoze bol dost prazdny a zufalo volal po doplneni. Hlaven gulometu MG13 som nakoniec vyriesil tak, ze som sa pokusil nanovo vyrobit perforaciu priamo na diely zo stavebnice, pretoze nova hlaven sa mi s odstupom casu zdala hrubsia ako by bolo zdrave (tycinka 0.5mm). Nakoniec to vrtanie nebolo az take sialene, akurat sa mi nepodarilo dodrzat rovny rad otvorov... Hadam to nebude az take zle...
Kfz.13 Adler - RPM 1/72Kfz.13 Adler - RPM 1/72Kfz.13 Adler - RPM 1/72
Takze este ho trosku oprasim, kde-tam prebrusim a vylestim a ide sa na striekanie... Paraaada!!

Komentáre