Space Wolf SW-190 (Hasegawa 1:72)

Space Pirate Captain Harlock

Space Wolf SW-190

Hasegawa 1:72

dokončené: 11/2020

Úvod

Stavba

Jedná sa o pôvodnú edíciu bez ornamentov s lebkou. Niekto môže namietať, že je to nudná verzia, mne naopak sa zdala lebka na kryte motora už ako dosť veľký úlet. V interéri som vymenil sedadlo pilota a pridal upínacie pásy, pretože povodná sedačka bola len taká atrapa. Aj palubnú dosku som prerábal, ale nakoniec som ju vrátil takmer do pôvodného stavu. Napriek tomu, že Hasegawa mi bola dlhé roky dávaná za vzor kvality, viacero dielov nesedelo dobre a miestami som musel vyvinúť dosť veľkú snahu o to, aby som sa vyhol tmeleniu. Myslím, že "etalón Hasegawa" je prežitok z čias, keď boli k dispozícii len modely Kovozávodov Prostejov, Frogu alebo Revellov. V súčasnej dobe je tento model bežný priemer.

Povrchovka

Zvolil som low-visibility kamufláž, zloženú z dvoch sivých farieb. Označenie (tiež low-vis) som asi trochu navzájom skombinoval, nedržal som sa presne návodu, tak je možné, že model nie je presnou kópiou originálu.

Interiérové farby sú správne nemecké - kokpit v RLM66 a šachty v RLM02.

Dekály sú hrubé, miestami veľmi neochotne kopírovali tvar povrchu, aj zapustenie do špár som dosiahol až po niekoľkých vrstvách Mark Softera a ich prerezaním skalpelom.


Ďalšie fotky










Roman Pieron, 2021

Komentáre