Rok 2011 - bilancia

Rok 2011 nám teda skončil. Aký bol ?
Z môjho pohľadu úspešný - dokončil som 5 modelov, čo je môj osobný rekord za posledné roky
Steyr 1500 (Tamiya, 1/48)
Mirage 2000 (AFV Club, egg plane)
MSJ-06 Tieren Ground Type (Bandai, 1/100)
X-Wing (Revell EasyKit Pocket)
Zlín Z-42M (Trumpeter, 1/72)

Zároveň objavujem nové modelárske obzory - mecha stroje, takže pridávam aj dvoch fešákov, ktorých som zatiaľ len nasucho poskladal (snap-fit), maľovanie si odkladám na rok 2012:
RX-78 a MSJ-06 Tieren Space Type (Bandai, 1/144 HGUC)

No a aby som bol kompletný, niekoľko modelov som rozrobil, ale z rôznych dôvodov ich nestihol v roku 2011 dokončiť:
Skyly J2 (Bandai/EX model, 1/72)
Su-34 (Italeri, 1/72)
Citroen 11CV (Tamiya, 1/48)

Sd.Kfz.250 (Tamiya, 1/48)
Fairey Gannet S.4 (Trumpeter, 1/72)

A keďže mám rád čísla, následuje štatistika krabičiek modelov:
  • do skrine pribudlo 23 nových kúskov (vrátane figuriek)
  • zo skrine definitívne odišlo 12 kúskov (postavené, predané, darované...)
Výsledný pomer odídených voči novým je 1:1,91 pričom pomer za posledné 4 roky je 1:1,75, takže som sa trochu pohoršil... ale skúsim sa polepšiť (aj keď toto si hovorím každý rok a stále neúspešne)

Na záver som rád, že aj klubové aktivity sa nám celkom daria, navštívili sme viacero modelárskych akcií. Bohužiaľ kvôli svojej zaneprázdnenosti som nie zo všetkých súťaží zverejnil fotky modelov na blogu, takže väčšina len slovom:
No a čo si priať do nového roka ? Asi iba viac postavených modelov, všetko ostatné už príde samo 8-))

Komentáre