Plastic Session Poprad 2009

Súťaž sa konala v priestoroch stavebného učilišťa (veľká sála), podľa mňa vhodnejších na takúto akciu ako doteraz na Mestskom úrade . Vedľajší efekt bolo menej miesta pre predajcov, takže trochu utrpela burza. Dôležitejšie sú však modely - aj tých bolo počtom menej. Veľa modelárskych mien zo Slovenska a Čiech sa neukázalo, takže som mal často pocit, ako keby nastúpila nová generácia menej známych modelárov (občas som mal až pocit že začiatočníkov, ale psssst... ja som nič nepovedal).
Mne osobne sa asi najviac páčila kategória figúriek, najmä sci-fi - veľa sa do toho nerozumiem, ale pohlaď to bol pekný.
A nakoniec fotky - keďže zvyčajne nefotím modely, ktoré sa mi z nejakého dôvodu nepáčia (kompletnosť prenechávam na oficiálneho fotografa organizátorov) a občas viacero dobrých modelov aj nechtiac prehliadnem, tak ani tých fotiek nie je veľa. Posúďte sami:

Plastic Session Poprad 2009

Dodatok - po akcii boli opäť rozbehnuté diskusie o férovosti bodovaní modelov... Už mi príde ako tradičný problém našich súťaží a aj napriek tomu sa situácia stále opakuje...
(len taká poznámka - nebude aj toto dôvod nízkej účasti po skúsenostiach z minulého roku ?)

Komentáre