Po čase opäť lietadlo

Vďaka mojej milovanej manželke mi pribudlo ďalšie lietadlo do zbierky nepostavených modelov. Hawker Sea Fury FB. 11 od Trumpeteru. Mám z neho veľkú radosť, pretože okrem iného mi pekne zapadne do plánovanej zbierky povojnových "nadopovaných super strojov", ako Fairey Gannet alebo Westland Wyvern (všetko Trumpeter). Sea Fury bol plánovaný ako náhrada za vojnový Hawker Tempest, avšak v nadchádzajúcej prúdovej ére už oň nebol veľký záujem. Do služby bol zaradený iba u Kráľovského námorníctva, kde absolvoval napríklad vojnu v Kóreii. Považuje sa za najrýchlejšie lietadlo s piestovým motorom, možno aj preto sa v súčasnosti často používa v leteckých závodoch (po špeciálných výkonnostných úpravách).
Hawker Sea Fury FB.11 - Trumpeter 1/72
Ale ku stavebnici. Je super urobená - čisté rytie, pekné detaily, sklápacie krídla, proste paráda... Už pri prvom zhliadnutí výliskov ma zaskočila vystupujúca čiara na čirom kryte kabíny, ktorá je však našťastie iba z vonku, tak hádam sa bude dať nejak jednoducho odstrániť.
Pred nedávnom vyšla aj recenzia stavebnice, tu je k nahliadnutiu.
K modelu už asi nie je čo povedať, iba len nájsť si naň čas a postaviť ho. Nič iné ani nemám v pláne s nim urobiť

Komentáre